مامانا میتونم توت بخورم یا نفخ داره؟

۳ پاسخ

من میخوردم توت خشک نمیدونستم البته نفخ داره

نفخ داره نخور

توت نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۴ ماهگی
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی