۳ پاسخ

نه نخوری تازه زایمان کردی خودت مریض میکنی

خیلی سرده گلم،من سر زایمان اول خوردم برای زردی بچه ولی خیلی کم دکتر گفت خداروشکر کن زیاد نخوردی وگرنه فلج میشدی بعد زایمان سردی زیاد نباید بخوری سرد وگرم متعادل

نشنیدم ضرری داشته باشه عزیزم فقط میدونم به شدت نفخ میکنی همین وگرنه ضرره دیگ ای نداره

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی