۵ پاسخ

من تا حالا هیچکدومو نخوردم

هردوتا نفاخن نخوری بهتره ..

هندونه آره سبزی نفخ داره ریحون تو شبزی خوردن مجازه هم ضد نفخ هم‌شیر زیاد میکنه بزن گوگل‌ بخون

والا من میخورم

هندونه نفخ داره خوردی هم بعدش عرق نعنایی ،زیره ای چیزی بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی