هندونه نفخ داره یا میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

نفخ‌ داره بعدش گلاب بخور

نفخ داره متاسفانه
اگ بخوای اینطوری نگاه کنی همه چیز نفخ داره تا کی نباید بخوری

درحد یه قاچ اشکال نداره

نفخ داره ولی شیر و زیادمیکنه

هندونه خیلییییی زیاد نفخ داره

من ک نفخ میکنم باهاش نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان رایان 💙 🐣 مامان رایان 💙 🐣 ۴ ماهگی