خوهرا هاداگ نفخ داره میتونم بخورم یا نه؟

۳ پاسخ

اره نفاخه ادویه هم داره برای شیر بده

عزیزم نفخ داره نخور کلا فست فود حذف کن

فست فود اصلا نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان 💙 🐣 مامان رایان 💙 🐣 ۴ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی