بچم ۴۰ روزه است میتونم لبو بخورم ؟؟؟نفخ داره یا نه ؟

۳ پاسخ

لبو خوبه خودتم تقویت میکنه

من خوردم نفخ داره

بخور همه چی،بزار بچه هم عادت کنه

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان Mahlin Janam مامان Mahlin Janam ۸ ماهگی