سلام خانوما میشه ترشی یا نوشابه دلستر بخورم نفخ دارن

۴ پاسخ

من همه چی میخورم اونای نفخ دارن روشون عرق نعناع میخورم

من ترشی نوشابه دلستر کلم پنیر پیتزا حبوبات پیاز خام ی مدت کوتاهی استفاده نکردم بعد کم کم شروع کردم ب خوردن بچم زیاد اذیت نشد

ببین میتونی بخوری ولی بهتره برا اینکه بچه اذیت نشه ی مدت کوتاهی نخوری بعد یکم یکم شروع کنی

همچی بخوربزار معدش عادت کنه وگرنه بعدا خودت اذیت میشی از ما گفتن بود

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی