۲ بشه وزنش خوبه
گوشت زیاد بخور وزن بچه بالا میره
بعد یکپودری هم هست دکتر میده برای وزن جنین اونم بگو برات بنویسه
توکل بر خدا
انشالله مشکلی پیش نمیاد
خداروشکر عزیزم به این هفته رسوندی چالش های زیادی داشتی تو بارداری
اصلا مگران وزنش نباش بدنیا میاد وزن میگیره 🥺
منم دارم دیونه میشم دکترم گفت ۳۴هفته یموقع ختم بارداری بده از منم وزنش خیلی کمه
خیلی چیزای مقوی بخور به دو کیلو برسون
سلامت بدنیا بیاد بعدش بهش میرسی وزن میگیره نگران اینا نباش
عزیزم من وقتی ک باردار بودم ماشالله بچم خیلی تپلی بود
چیزایی ک میخوردم
حلیم
کباب کوبیده و جوجه
انواع حبوبات
گردو با پنیر
تخم مرغ ابپز بود
مولتی ویتامین پرگمام هم میخوردم واقعا اشتهام عالی بود
کباب زیاد بخور
روزانه تخم مرغ آبپز بخور
یا هم اگه دکترت قبول داره پودر لیدی میل بگیر بخور
امپول ریه زدی؟
عزیزم هر روز سویق گندم بخور . حلیم آبگوشت گوشت گوسفندی کبابی
اگه قند نداری پودر لیدی میل بخر بخور
حلیم
عدسی
گوشت و مرغ کبابی
اجیل
چرا عزیزم ۳۴ هفته دنیا بیاد؟؟
ناراحت نباش عزیزم فک کنم تا ۲کیلو نیم برسه بجاش غذای بخور ک وزن بده اگ قند بارداری نداری بستی نون خامه ای زیاد بخور
ناراحت نباش. عوضش چیزایی بخور که بچه وزن بگیره نه خودت، سیب زمینی آب پز و حبوبات و مغزیجات
خب چیزایی بخور که به بچه وزن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.