تا چن ماهکی میشه برد اتلیه بر عکس نوزادی؟؟

۶ پاسخ

بچه من ریز بود و وزنشم کم بود موقع تولد
بیس روزگی بردیم
بنظرم قبل از اون تایم ببرید مناسب تره

دیگه مدل نوزادی نمیندازن از بچه شما از اونا که بچه رو میپیچن یه نخود میشه فکر نمیکنم بشه بچه هم اذیت میشه ببر عکس معمولی بگیر خوشگل میشه باز با تم هاشون

من ۱۴ روزگی بردم بهترین تایمش تا همون دو هفتگی هستش که بچه ها راحت تر میخوابن و بدنشون خیلی نرم و کوچیکه میتونن ازش از اون عکس های مسخره بندازن 😍🥰

زیر یک ماه که همکاری کنه

6ماهگی خیلی خوبه

من ۳۴ روزگی بردم چون جنگ بود
درست همکاری نکرد

سوال های مرتبط