من شنیدم بچه اگر زفلاکس نداشته باشه
باید تا وقتی بتونه سرشو صاف بگیره و بشینه صبر کنی
برای دخترم ۶ ماهگی شروع کردم
من ۴ ماه و ۲۵ روزش بود شروع کردم
بچه ی اول من رفلاکس داشت دکترش گفت از ۵/۵ ماهگی شروع کنم
اره بچه ابجیم وزنشم خوب بود رفلاکسم نداشت دکترش از چارماهگی گفت شروع کنه
هردکتری یه نظری داره
منم پسرم رفلاکسیه میخام هفته بعد واکسن۴ماهگی شروع کنم
دخترمم رفلاکسی بود ۵ماهگی بردم دکتر گفت باید از۴ماهگی کمکی وشروع میکردی تا زودتر رفلاکسش خوب شع
من که شش ماهگی میدم هیچ عجله ای برا غذا دادن ندارم مگر اینکه ببینم نمودار وزنش افت کنه.. غذا دادن اول دردسره..
من از دو هفته پیش شروع کردم بچه منم رفلاکس داشت واسه همین شروع کردم هفته اول فقط سوپ برنج سیب زمینی هویج مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.