۵ پاسخ

دخنرم ماه ونیمه
ان شاءالله امروز فرنی بهش میدم

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

بستگی داره به بچه ات که آماده باشه یا نه ولی از چهار ماه تا شش ماه میشه شروع کرد
با پوره میوه باید شروع کنی مثل سیب

من از پنج ماهگی شروع کردم.با لعاب برنج شروع کردم.بعدش فرنی .سوپ وسرلاک و میوه .

من از ۴ ماه و ۳ هفته شروع کردم
با فرنی و لعاب برنج

سوال های مرتبط

مامان عمادجون❤👣👼🏻 مامان عمادجون❤👣👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی