سلام مامانا
غذای کمکی رو از کی باید شروع کنیم؟

۴ پاسخ

۶ماهگی
بعدواکسن

من ۵ماهو ۶روزش بود شروع کردم

بسته به شرایط بچه پزشک تشخیص میده عزیزم
معمولا ۴ تا ۶ ماهگی
که واسه بچه های که رفلاکس ندارن وزن رو نموداره دچار اعتصاب شیر و حساسیت نیستن همون ۶ ماه توصیه میشه

۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان عمادجون❤👣👼🏻 مامان عمادجون❤👣👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان جونم مامان جونم ۱۶ ماهگی