سلام، از کی غذای کمکی رو شروع کردید با چی شروع کنیم؟

۵ پاسخ

سلام من سه روزه شروع کردم
دو روز پشت هم پوره هویج دادم
از امروز پوره سیب زمینی
کلا با سبزیجات شروع کردم

من هنوز شروع نکردم ولی با پوره میوه پخته شده میخوام شروع کنم مثلا سیب و هویج و اینجور میوه ها بعد برم سراغ سیب زمینی و فرنی و…

من از پنج ماه و یازده روزگی با فرنی شروع کردم ولی استقبالش از میوه ها بیشتر بود

شش ماه که تموم شد . یه هفته فرنی ، یه هفته حریره ، بعدم سوپ، من الان تو مرحله ی حریرم

من از چهار ماه و نیم شروع کردم با فرنی

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان همایون مامان همایون ۱۶ ماهگی
مامان مبین.متین.محمد مامان مبین.متین.محمد ۱ سالگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۶ ماهگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان جونم مامان جونم ۱۶ ماهگی