غذای کمکی رو از کی شروع کردید؟

۶ پاسخ

من ۴ ماه و ۲۵ بود شروع کردم

۵ماه و ۳ هفته به نظر دکترش

انشاالله وارد ۶ماهگی که شد شروع میکنم بچه های قبلیمم همین موقع شروع کردم

من از 4ماه و 15یا20روزگی میخام شرو کنم

۵ماهش که تموم شد ب دستور دکتر

اول۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان همایون مامان همایون ۱۶ ماهگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۶ ماهگی