ادامه اش
از 4 ماه نیم
قربونت عزيزم☺️💚🌱
من زیر نظر پزشکش ۵ ماه و نیم
سلام عزیزم پایان شش ماهگی
منچهار روزه شروعکردم
۵ماه شروع کردم
چهار ماه و دوهفته زیر نظر دکتر
سلام عزیزم شما که بچتون رفلاکس داره براش کنین از فرنی خیلی خیلی تاثیرگذاره رو رفلاکسش برا من که خیلی خوب بود
پنج ماه و نیمه بود
۵ ماهو ی هفتش ک شد شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.