از کی واسه بچه هاتون غذای کمکی شروع کردید

۳ پاسخ

این کاناله تو روبیکا رو پیدا کن عالیه واسه شروع هم ایده داره هم برنامه میده هم یه کتاب داره پر از تنوع غذایی قیمت هاش هم همه خوبه
@komaki_koudake_man

تصویر

دو هفته بعد از واکسن چهار ماهگی ب دستور‌ دکتر واسش شروع‌کردم فرنی برنج رو‌با غلظت کم از یک قاشق در روز تا هفته بعد به دو سه قاشق و بعد از اون الان هرچقدر ک بخوره بهش میدم و پوره میوه موز‌و‌سیب‌و بعد از اون فرنی حریره بادوم

رفت توی ۶ ماه شروع کردم فرنی حریره بادوم

سوال های مرتبط

مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۸ ماهگی
مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی