دوستان از کی غذای کمکی را شروع کردید؟

۹ پاسخ

من ۵ماهو۳هفته بود شروع کردن با سرلاک با مشورت دکتر

من یه هفته است شروع‌ کردم

دکترا فرق دارن باهم، معمولا پایان 6ماه شروع میشه، اونم در حد کم، تا یکسال بیشتر باید شیر بخورن تا غذا، تا1سالگی وزنشون خیییلی مهمه

من از اون هفته فرنی شروع میکنم بهداشت پرسیدم گفت دیگه کم کم شروع کن اول از فرنی حریره بادوم بعد ی ۱۰روز هم سوپ

من از دیروز عصر شروع کردم دکترش گفت شروع کن

بعد واکسن ۴ ماهگی

من چهار روزه شروع کردم با مشورت دکتر

۵ماهگی

من هنوز شروه نکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان همایون مامان همایون ۱۵ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۶ ماهگی
مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی