۳ پاسخ

من ازپریروز شروع کردم
دارم فرنی میدم

من از ۵ ماه و نیم

۴ ماهگی
به دلیل ریفلاکس
۴ ماهگی فقط پوره
از ۵ ماهگی کم کم تنوع دادم و بافت دار کردم

سوال های مرتبط

مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۶ ماهگی