❤️❤️❤️🙏
الهی شکر ماندنی باشه عزیزم وزنش خوبه دختر منم کم وزن بودیعنی زوددنیااومدالان هم وزن بچه شماست
عزیزم ماشالا. بزرگ شده.بچه منم ۱۶۰۰ دنیا اومده تو هفته ۳۱ . الان تازه شده سه کیلو .
خدانگهدارش باشه عزیزم ❤️
زحمت های مامان خوبش بهش ساخته چشم بد ازش به دور باشه ❤️🧿
الان باید نزدیک 4600باشه
ماشاالله خداحفظش کنه توعکس که خوبه
ماشالا چه خوشگل شده خدا حفظش کنه برات عزیزم
ماشاالله دختر منم 1900بود دو 5هفته پیش وزنش کردم 4200
ماشالل بزرگ شده حداقل ۶به بالا
۷کیلو
ای جان چه خوردنی شده الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.