۱۱ پاسخ

❤️❤️❤️🙏

الهی شکر ماندنی باشه عزیزم وزنش خوبه دختر منم کم وزن بودیعنی زوددنیااومدالان هم وزن بچه شماست

عزیزم ماشالا. بزرگ شده.بچه منم ۱۶۰۰ دنیا اومده تو هفته ۳۱ . الان تازه شده سه کیلو .

خدانگهدارش باشه عزیزم ❤️
زحمت های مامان خوبش بهش ساخته چشم بد ازش به دور باشه ❤️🧿

الان باید نزدیک 4600باشه

ماشاالله خداحفظش کنه توعکس که خوبه

ماشالا چه خوشگل شده خدا حفظش کنه برات عزیزم

ماشاالله دختر منم 1900بود دو 5هفته پیش وزنش کردم 4200

ماشالل بزرگ شده حداقل ۶به بالا

۷کیلو

ای جان چه خوردنی شده الان

سوال های مرتبط

مامان 1221403معصومه مامان 1221403معصومه ۱۷ ماهگی