ابلیمو عسل
خودت واسه اسهال دیفنوکسیلات بخور عالیه هر۸ساعت دمیترون هن واسه حالت تهوع
واسه پسرت هم یه امپول ک هر۱۲ساعت باید بزنی ویتامین A50هزار واسه اسهالی یه پودر هم هست پلانتاژل ک باید ۴قسمت کنی روزی ۱قسمت بدی بهش خودت میتونی بخوری
ویروسه برودکتر عزیزم دخترم بستریه
ویروسه
منو پسرم هم بودیم
برای استفراغ آندرسترون
برای اسهال مترونیدازول
دکتر داد
البته اسهال پسرم شدید بود آمپول زدن تا خوب بشه
اگه اینارو نمیخورین شربت اسهال بگیر برا بچت منم گرفتم خوب بود
عزیزم هر رژی میخرم رو لب گوجه ای نمیشه شماره ای رنگ مد نظرته بم بگی؟ مدادی
نبات بزار تو طرف بزار رو حرارت اب ک شد سریع دمنوش نعنا بهش اضافه کن خوبه بریز تو کارتن ابمیوه اینا شاید ارسین بخوره
برا دخترم نبات داغ و نعنا دادم اب رو آتیش بود اگه بزور بخوره
ویروس جدیده متاسفانه... باید برین دکتر
منم گرفتم دوای دردش فقط گلاب و نبات
برودکتر
ویروس منو پسرمم گرفتیم
ویروس جدید عزیزم
عرق نعنا یا خود نعنا رو با اب و نبات بذار بجوشه بخورید اگر مسموم شده باشید خیلی خوبه برای اسهال
ولی اگر دیدی ادامه داره ممکنه ویروس باشه بری دکتر بهتره
برای پسرت زینک و آهن داری بهش بده برای اسهال خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.