میشه بگید صبح تاحالا بچه هاتون چی خوردن؟🍃🎀

۱۶ پاسخ

پنکیک
گوشت گوسفندی اب پز
سیب زمینی سرخ شده
بورانی پلو

اینایی ک نوشتم و نهایت یکی دو قاشق خورده و کم خورده

صبحونش خاگینه خورده
ناهار چن قاشق برنج سفید
عصرونه ش یه تیکه کوچیک کیک خودم پز
شامم یکم حلیم
😑ولی تا دلت بخاد آویزون می می های منه:/

صبحانه دوتا لقمه خامه. نصف خیار
نهار آبگوشت عصرونه بیسکوییت و خرما و خیار. شام هنوز نخوردیم.

صبحونه اوتمیل سیب
بعدش یکم گیلاس

نهار پلو مخلوط

بعدم شیشع شیر

حلوا،
آش،
پلو مرغ

صبح سه چهارتا دونه سیب زمینی سرخ شده
ناهارم دوسه تاقاشق مرباخوری پلوومرغ😐
کلا غذاخوردنش درهمین حده🤦منه داره جنون دست میده😂

یه سوپ خوری کاچی
پنج تا کشمش
پنج تا دونه پفیلا
یه سوپ خوری سوپ ورمیشل
یدونه موز دوتا گیلاس
الانم خابه

صبحونه سیب زمینی سرخکرده
میان وعده میوه
میان وعده دوم آجیل که شامل کشمش و تخم کدو و بادام
ناهار پلو و فسنجون
عصرونه چون خوب ناهار نخورد تخم مرغ ابپز
تا الان همینارو خورده

به معهای واقعی هیچی جز شیرخشک

یه ذره تخم مرغ برا صبحانه اش
ناهارم نخورد
الان هم چند تا قاشق شله زرد
دو وعده هم شیر خشک

صب یه ابمیوه ساندیسی نصف کیک ناهار یک پیالع عدس عصرونه باز یک پیالع عدس الانم دوتا گوجه سبز نصف کیکه صبحی

صبح یه دونه تخم مرغ
ناهار برنج و قیمه و ماست
از خواب بیدار شد کیک خونگی با شیر
یه نیم ساعت دیگه بهش میخوام هندونه بدم
شبم آبگوشت

صبحانه نون پنیر یکساعت بعدش یه شیشه شیر
ناهار قرمه سبزی
الانم عصرونه فرنی خرما

فقط ظهر ماکارانی
با دو وعده شیر صبحانه نخورد

به نام خدا اندازه یه انگشت اشاره موز خورده و الان هم به زووور پسر بزرگم محکم بعلش کرده شوهرم کلی دلقک بازی در آورده خودم خودم رو جر دادم ۶ تا قاشق مربا خوری فرنی کردم تو حلقش

دوتیکه کباب
دوتا خرما
۳ ۴ تا چوب شور☹️☹️☹️☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان پرنسسس مامان مامان پرنسسس مامان ۱ سالگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی