بنام خدا با اول جرقه😂
مریم تویی🤔کجایی نیستی
بارداری اولم ماه سوم گرفت بارداری دومم ماه دوم
بارداری اول بعد یکسال وسقط شد بعد سقط هم یکسال و2ماه باردار شدم درکل دوسال ونیم اقدام بودم
برا بچه اولم دوماه.برا بچه دومم همون ماه اول
انشالله ماه اخرمه،پس با اقدام ماه ۱۴م🤣🥹🍊
4سال 🥲
با اولین قطره😁
۸ سال با ای وی اف..انشالله ک زود بگیره برات
ماه هفتم
بعد۴سال🥲
ماه ۹
۳ ماه
اون ماهی ک ب هیچی فک نکردیم و تو مسافرت بودیم بعد ۸ ماه فکنم دو یا سه بار اقدام داشتیم
سیسی باید رها کنی اقدامات بکن بهشم فکرنکن عشق و حالم تو رابطه برا خودت باش مطمعا باش میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.