اولی سومین ماه باردار شدم دومی اقدام نبودم خدا داد بهم
۷ ماه
۶ماه🫠
من ۴ساله اقدامم هنوز خبری نیست امیدوارم این ماه انتظارم تموم بشه
۵ ماه
اولی بعد 6ماه اقدام كه خدا نخواست بمونه و 16هفته سقط کردم اینکی ماه اول
۱۰ماه اقدامم وهنوز خبری نشده
اولی بعد ۷ ماه اقدام که نموند دومی بعد یک سال
ماه ۹ ام باردار شدم
اولی یکماه اقدام کنموند برام
الانم ۵ ماهه اقداممکفعلا نگرفته
البته چندماهش سر وقت و موقع تخمک گذاری رابطه نداشتیم ک اینم خودش ی دلیله اصلیع:/
سلام عزيزم ٩ماه
1 سالو 6 ماه🫠
سلام اقدام اول ...
نه ماه البته با داروهای مکمل و آی وی اف طبیعی خداروشکر باردار شدم.
من یه سال نه ماهه اقدامم خبری نیس😌
یکسال و نیم
من ۴ سال
۶ماه تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.