برای بچه ی اول همون اولین ماهی ک اقدام کردیم
برای بچه ی دوم ک تو ۸هفته موند و تو ۱۱هفته سقط شد هم همون ماه اول
الانم باردارم ولی بعد ۵_۶ ماه اقدام شد
۸ ماه
ماه ۱۱
بعد از عمل واریکوسل شوهرم،دوماه
سومین ماه اقدام
منم سه ماهی میشه
ب شوهرم میگم دیر نشده
ولی خیلی بچه دوسداره
عزیزم هرکسی یه جوره
یکسال هنوزم باردار نشدم
۴ امین ماه اقدام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.