خانما بعد از چند ماه اقدام باردار شدید⁉️⁉️⁉️💕

۹ پاسخ

برای بچه ی اول همون اولین ماهی ک اقدام کردیم
برای بچه ی دوم ک تو ۸هفته موند و تو ۱۱هفته سقط شد هم همون ماه اول
الانم باردارم ولی بعد ۵_۶ ماه اقدام شد

۸ ماه

ماه ۱۱

بعد از عمل واریکوسل شوهرم،دوماه

سومین ماه اقدام

منم سه ماهی میشه
ب شوهرم میگم دیر نشده
ولی خیلی بچه دوسداره

عزیزم هرکسی یه جوره

یکسال هنوزم باردار نشدم

۴ امین ماه اقدام

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری