خانما توی اقدام اشکال نداره روزه بگیریم⁉️⁉️⁉️⁉️

۴ پاسخ

قرص مصرف میکنی؟ اگه برای اقدام قرص ناشتایی نمیخوری بگیر اشکال نداره فوقش قرص هاتو شب میخوری

نه بگیر

چرا اشکال ندارد خوب بدن ضعیف میشه

نههه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری