۷ پاسخ

فکر کنم برای درد آخه خیلی میگن درد داره

اصلا نگران نباش اونطوری که میگن نیس یه درد جزئی که قابل تحمله

شل کننده عضلاته منم زدم

برای درده ارامبخشه

دیازپام خیلی آرامبخش قویی بزنی خوابت میبره😁

من انجام دادم عکسو ولی این امپول نزدم🤔

منم زدم این آمپول برا آرامبخشه و استرسه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری