به نظرتون اسم نیلماه قشنگه؟

تصویر
۹ پاسخ

خیلی قشنگه منم خوشم میاد ازش

آره 😍

خیلی زیباست

اره خیلی من گفتم خدا بهم بچه داد دختر بزارم نیلما یا ماهلین

یعنی ماه ابی رنگ

اره قشنگه

آره خیلی

قشنگه منم میخام بزارم نیلا 🥺

ارع

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری