اسم دختر عطرین قشنگه؟
اسم خودم عطیه گفتم به هم بیان.

۵ پاسخ

بنظرم ی اسم بزار بعدن ک بزرگ شد نیاد بگه چرا اسممو این گذاشتی
ب نظر من قشنگ نیست اسمه انگار خیلی سنگینه برا اسم بچه
نمیدونم منظورمو میفهمی یا نه😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من نمىدونم هر طور صلاح مىدونى ولى واقعا قشنگ نسىت

من نمی‌پسندم . چه لزومی داره به اسم خودت بیاد؟؟اسمی انتخاب کن که به فامیلیش بیشتر بیاد .اسمشو درکنار اسم شما نمیگن درکنار فامیلیش می‌خوان بگن

عزیزم مبارکت باشه اما تو ۸ هفته چجوری فهمیدی دختره یعنی دو هفته دیگ از منم معلوم میشه؟🤨

بله به دل خودت نشسته بزار ماها ک نمیخاییم باهاش زندگی کنیم عزیزم
نظرات متفاوته
بیشتر گمراه میشی

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری