بنظرم ی اسم بزار بعدن ک بزرگ شد نیاد بگه چرا اسممو این گذاشتی
ب نظر من قشنگ نیست اسمه انگار خیلی سنگینه برا اسم بچه
نمیدونم منظورمو میفهمی یا نه😂😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من نمىدونم هر طور صلاح مىدونى ولى واقعا قشنگ نسىت
من نمیپسندم . چه لزومی داره به اسم خودت بیاد؟؟اسمی انتخاب کن که به فامیلیش بیشتر بیاد .اسمشو درکنار اسم شما نمیگن درکنار فامیلیش میخوان بگن
عزیزم مبارکت باشه اما تو ۸ هفته چجوری فهمیدی دختره یعنی دو هفته دیگ از منم معلوم میشه؟🤨
بله به دل خودت نشسته بزار ماها ک نمیخاییم باهاش زندگی کنیم عزیزم
نظرات متفاوته
بیشتر گمراه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.