خانما اسم دختر دلبر قشنگه؟ اسم خودم بهار

۱۲ پاسخ

سلیقه من نیست ،
قدیمی شده که

اسم خودت خیلیییی قشنگه عزیزم
با احترام من دلبر دوست ندارم

مثلا نهال.. باران ...بارانا..اینجور اسما بنظر من بیشتر ب اسمت میاد

بنظر من نه می تونی آسمانی قشنگ تر پیدا کنی

خیلی قدیمی عشقم این همه اسم قشنگ

دلبر قدیمی شده

بجای دلبر دلسا یادلوین بذار

بازم بگرد شاید بهترشو پیداکردی

آرع خیلی قشنگ منم دیشب تو همی فکر بودم اگه خدا بهم دختر بده اسمش بزارم دلبر

ولی باز فکراتو بکن کلی اسمای قشنگم هست

قشنگه

اره قشنگه♥️

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان بهار و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته نوزدهم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری