بنظرتون اسم نیهان برای اسم دختر قشنگه؟

۹ پاسخ

اسم دختر من نیهانه

آره من میخام‌ بذارم نیهان

منم خوشم میاد ولی انقد میگن شبیه اسم پسره دو دل شدم

قشنگه خیلی☺️

اوهوم

خیلی اسم نازیه باز خودت هی صدا کن ببین حس خوبی بهت میده دوسش داری

مگه 13,هفته جنسیت مشخصه ؟

نیهان فکرکنم پسره

قشنگه . یونی سکسه. یعنی برا هر دو جنسیته هم پسر هم دختر . پسر دوستم اسمش نیهان هست

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته شانزدهم بارداری
مامان نیهان و تودلی مامان نیهان و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری