کدومش؟
پوشک پوشک پوشک

تصویر
۱۹ پاسخ

من اولیه خوشم اومد

دومی.

سومی فک کنم بیشتر به چهره ات بیا

سلام عزیز تولدت مبارک🎉🎂🎉🎂💐🌹

پایینی و از پایین دومی قشنگه ب صورت توام میاد صورتت کوچیکه

دومی

من بیشتر دسته ی عینک واسم مهمه
دسته حتما باید مدل دار و شیک باشه

اولی و دومی

بیشتر دومی

دومی و اولی

هر کدوم به ی صورت میاد

اولی و دومی

اولی و دومی

دومی عالیه

چهارمی

دومی 👀

اگه صورت کوجیکی داری اولی بزرگه تقر یبا .
من دومیرو بیشتر میپسندم
اخری هم خوبه

دومی سومی قشنگ

یا سومی یا چهارمی

سوال های مرتبط

مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی