من اولیه خوشم اومد
دومی.
سومی فک کنم بیشتر به چهره ات بیا
سلام عزیز تولدت مبارک🎉🎂🎉🎂💐🌹
پایینی و از پایین دومی قشنگه ب صورت توام میاد صورتت کوچیکه
دومی
من بیشتر دسته ی عینک واسم مهمه
دسته حتما باید مدل دار و شیک باشه
اولی و دومی
بیشتر دومی
دومی و اولی
هر کدوم به ی صورت میاد
اولی و دومی
اولی و دومی
دومی عالیه
چهارمی
دومی 👀
اگه صورت کوجیکی داری اولی بزرگه تقر یبا .
من دومیرو بیشتر میپسندم
اخری هم خوبه
دومی سومی قشنگ
یا سومی یا چهارمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.