بگو زن دایی ببخشید من دست و بالم خالیه ۷ تومن خرج یخچالم شده بی زحمت بزن به کارتم برم بگیرم تو کارتم نیست
یا هم بگو رفتم نداشته تموم کرده
بگو نداشت تموم کرده
بگو من نرسیدم برم. دختر عمم خودش خریده
پولش بزنید به کارت اون
عزیزم بهش بگو پول تو کارتم نیست خرج شده پولشو بز ن برم بخرم
بگو تموم شده منم قبلا اگه کسی چیزی میخواس زود براش انجام میدادم بعد فهمیدم هیچ کس برا من کاری نمیکنه منم هر سری یه چیزی میگم هیچ کاری برا کسی انجام نمیدم
یا بگو نداشت،یا رفتی اونجا بگو من پول ندارم تو کارتم واریز کن بگیرم،از قبلم انقدر مونده بود اونم بریز،یا اونم بکش رو جنس جدید
رفتی مغازه زنگ بزن بگو کارتم نمیکشه یا یادم رفته خونه یا شوهرم برده با خودش شماره کارت فروشنده رو بگیر همونموقع بزنه
رفتی مغازه زنگ بزن به زنداییت بگو دیروز هزینه یخجال دادم حواسم نبودم کارتم خالی شده شماره کارت مغازه دارو میدم بزن حسابش
شماره کارت اون کسی ک لباس ازش میخریو براش بفرس بگو اینترنتی خریدم باید کارت ب کارت کنی یا مستقیم بگو انقدر شد و شماره کارت خودتو بده الان دوره ای نیست ادم تعارف داشته باشه با کسی
شمار کارت فروشنده رو بده بگو پولو بزن به حساب فروشنده
روراست بگو شماره کارت میدم بزنین یا بگو شماره کارت طرفو میدم بزن براش بخرم برات
اره بگو تموم کرده
ی ندارع بگو خودتا خلاص کن واقعا هرمی چیزی میخواد باید پول بده دوست منم همینجوری بود هر وقت میگه برا من بگیر میگم نداشت نداره
بگو رفتم نداشت تموم کرده بود.تمام خودتو خلاص کن
میتونی شماره حساب فروشنده رو بفرستی واسش خودشون کارت به کارت کنن واسش
بگورفتم تموم شده بود.....واقعا این روزاخیلی سخته تواین گرونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.