اگه در حد دوسه قطره مالیده ب لباسش ن طبیعیه نبر
عزیزم طبیعیه ی کوچولو چرا الکی نگران میشی
آنقدر حساس نباش داغون میشی اینجوری تا بچتوبزرگ کنی ک😑🫠
کمکی نداری کنارت؟ مامانی خاهری کسی؟
برا لنا هم یکم خون امده بود فک کنم عادیع انگار..
نننن فاطمه اگه افتاده خون اومد عیب ندارهه
مال میران تا چند روز در حد خیلی کم اومد منم میترسیدم بعد فهمیدم عادیه
اگه کمه نیاز نیست چون بعد افتادن کمی خون میاد بعد خودش خشک میشه درست میشه
نه عزیزم اگه زیاد نیس طبیعیه
ببرش دکتر ولی سرخود چیزی نزن بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.