پسرم آبریزش دهانش زیاده.بیقراری میکنه.دکتر هم گفت یواش یواش لثه هاش اذیتش میکنه.ولی هنوز لثه هاش اونطور ک شما میگین نشده...پس فکر کنم هنوز مونده
(عمه پسرم ۴ماهگی دندون دراورده )
من دخترم ۱۲ ماهگی در آورد
پسرم هنوز در نیاورده
اولین علامتش پهن شدن لثه هاست و جایی که میخواد دندون در بیاد یکم ورم میکنه
بچه زمان شیر خوردن شیشه یا سینه رو با لثه هاش هی میکشه و ول میکنه(یکجور شبیه جویدن)
کمی تب میکنه و تبش بدون استامینوفن از ۳۷.۵ بیشتر نمیشه
بعضی از بچه ها آب دهانشون هم آویزون میشه
هنوز پسرمن بی دندونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.