۳ پاسخ

پسرم آبریزش دهانش زیاده.بیقراری میکنه.دکتر هم گفت یواش یواش لثه هاش اذیتش میکنه.ولی هنوز لثه هاش اونطور ک شما میگین نشده...پس فکر کنم هنوز مونده
(عمه پسرم ۴ماهگی دندون دراورده )

من دخترم ۱۲ ماهگی در آورد
پسرم هنوز در نیاورده
اولین علامتش پهن شدن لثه هاست و جایی که میخواد دندون در بیاد یکم ورم میکنه
بچه زمان شیر خوردن شیشه یا سینه رو با لثه هاش هی میکشه و ول میکنه(یکجور شبیه جویدن)
کمی تب میکنه و تبش بدون استامینوفن از ۳۷.۵ بیشتر نمیشه
بعضی از بچه ها آب دهانشون هم آویزون میشه

هنوز پسرمن بی دندونه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی