علائم دندون دراوردن بچه ها چیه؟

۲ پاسخ

التهاب و‌خارش لثه ممکن دستشو بکن هی تو دهنش ،بزاقشون زیادتر میشه
درد داره بی قراری می‌کنه گریه
بعضیا تب میکنند
اسهال می‌گیرند
بی اشتها میشن

شکمش خیلی کار میکنه شل هست ،، تب میکنه ،، آب دهنش زیاد هست و همه چی رو به دندون میکشه .. این علائم بیشتر از ۶ ماه بعد شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان دایان و دلارام مامان دایان و دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان🫀✨♥ مامان کارن مامان🫀✨♥ ۱۰ ماهگی
مامان هلن 💖 مامان هلن 💖 ۱۱ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱۷ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۹ ماهگی