علائم دندون درآوردن چیه؟

۲ پاسخ

دختر من دو‌هفته پیش دندون در اورد علائمش فقط ابریزش بینی و خس خس سینه و سرفه بود من خیال کردم سرما خورده بردم دکتر گفت از دندونه

اسهال بی قراری ریختن آب دهن همش،دستشو میخوره با سرش داغه یا تب

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان دایان و دلارام مامان دایان و دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان🫀✨♥ مامان کارن مامان🫀✨♥ ۱۰ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱۷ ماهگی