۴ پاسخ

اره اب ریزش دهن

لثش اذیت میشه یهو سینه رو فشار میده دستشو همش می‌بره دهنش
اسهال میشه آب دهنش می‌ریزه
پسر منم داره در میاره انگاری

از ۴ ماهگی علائم شروع میشه
ولی از ۳ نه خیلی زوده

من خودم ۴ ماهگی دندون دراورده بودم فک کنم دخترمم زود دربیاره چون از الان اب دهنش میاد و انگشت میکشم رو لثه هاش اروم میشه.

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان سوگلی مامان سوگلی ۶ ماهگی
مامان دایان و دلارام مامان دایان و دلارام ۱۳ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۵ ماهگی
مامان عروسک الماسک مامان عروسک الماسک ۷ ماهگی