کسی بوده تو بارداریش تهوع نداشته باشه؟

۱۸ پاسخ

من تا ۷ هفته نداشتم بعد داشتم

من اصلا نداشتم

منم اصلا حالت تهوع نداشتم☹️

اره من اصلا ۴ بار باردارشدم نداشتم

✋️✋️✋️✋️✋️

منم اصلا نداشتم

آره من بارداریم اصلا تهوع نداشتم

اره من سر دخترم اصلا تهوع نداشتم

من، از روز اول نداشتم، اگر ضعف نمیکردم متوجه نمی‌شدم باردارم

در حد چندبار عوق زدن داشتم

من سر دوتا بارداریم اصلا هیچ علائمی نداشتم.انگارنه انگار حامله بودم

منم تهوع نداشتم اصلا، تنها چیزی که سه ماهه اول آزارم میداد بی‌حالی و کسلی بود

بله من اصلا نداشتم تا آخر بارداری من همش داشتم می‌خوردم

من سر دخترم اصلا تهوع نداشتم ،ولی سر پسرم تا آخرین لحظه تهوع داشتم

من اصلا نداشتم ولی خیلی دوست داشتم این حسو تجربه کنم🤣🤣🤣

من سه ماه اول نداشتم بعدا چرا داشتم

من نداشتم واسه دو تا بارداری هام

اره من سر دو بچه هام اصلا تهوع نداشتم حتی ویار هم نداشتم

سوال های مرتبط