۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
ببین دکتر منم ضیایی فر هستش ولی نپرسیدم زیر میزی چقدر میگیره
ولی از یکی از ز اطرافیان شنیدم برای اینکه تو بیمارستان دولتی کلاله عملت کنه ۱۷ میگیره حالا با تخفیف و ... شاید با ۱۵ راضی شد
ولی دیروز یکی تو همین گهواره داشت می‌گفت با ضیایی فر تازگیا صحبت کرده گفته زیر میزی ۶ میگیره حالا نمیدونم کدوم بیمارستان بوده

به من یسال پیش 10تومن قیمت داد 😂

بدون بیمه این قیمت میشه

ویزیت که ۵۰۰تومان اگه با نوار قلب میخوای ۹۰۰

سوال های مرتبط