۳ پاسخ

من رفتم عزیزم...اگه میخوای همچی دقیق باشه سونو سه بعدی هم انجام بدی ک نی نیتو ببینی برو

برو درمانگاه فاطمه الزهرا

چرا ؟هزینش میخوای بدونی؟

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری