بستریم کردن دعا کنید واسم لااقل فردا بگن همچی خوبه 😔

تصویر
۱۹ پاسخ

ایشالا ک همچی خوب پیش میره بسلامتی میای خونه

😘❤️😍

توکلت به خدا باشه
انشالله به حق این شبای عزیز هیچ اتفاقی برات نمیفته و بچت رو به موقع صحیح و سلامت بغل میگیری

انشالله شش ماهه امام حسین شفاعت کنه خودت و تو دلی تو 🥺

انشاالله بحق این شب عزیزصحیح‌وسالم‌ بری خونه عزیزم🤲

عزیزم ان شاءالله همه چی خوب باشه و برگردی خونه 🥹 برات صد تا صلوات میفرستم‌.. اکو قلب خوب بود؟

انشالله ک همه جی خوبه گلم نگران نباش توکلت بخدا باشه

بمیرم 😥

انشالله که خوب میشین و زودی میاین خونه ولی سعی کنید مواظب خودتون باشین زیاد 🥹🥹🤲🏻چون ماه های آخر خیلی حساسه

انشالله که به حق حضرت علی اصغر بچه سالمهو اشتباه شده

یعنی چی تنفس صفر؟؟

ان شاالله به حق لحظه ی یأس بچه های امام حسین، خدا به دلت نگاه بندازه. فردا با خیر و خوشی مرخص بشی بچه هم به وقتش به سلامتی دنیا بیاد

انشالله هرچی صلاحه رقم بخوره ه

توکل کن ب خدا عزیزم
انشالله ب حق این شب ها همه چی باب دلت پیش بره گلی

ایشالا همه چیش خوبهه عزیزم

چرا؟؟
انشالله که هیچی نباشه
همه چی نرمال باشه بیایی بیرون سرموقعش برین

وای خدا مشکلت چی بوده چرا بستری شدی

انشاءالله همه چی خوبه گلم

چرا بستریت کردن

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی