۸ پاسخ

نان خوبه

بنظرمن تغییر نده معده بچه اذیت میشه یه چیزی روش میفته همون روبده

خوبه دیگه خواهر انتظار چه وزنی داری

خوبه که

من بیومیل میدم خیلی خوبه

دکترامیگن آپتامیل ونان عالیه

خوبه دیگه در ماه بچه 1کیلو تا 1کیلو 200اضافه میکنه.

بنظرمن ک خوب بوده گلم‌

سوال های مرتبط

مامان Aysan🩷 مامان Aysan🩷 ۷ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی