۶ پاسخ

مامان حلما اسم دخترت حلما السا هست؟؟یا دوتا دختر داری؟

هیچی خودش خوب میشه

کیدی لاکت

واکسن ۴ واسه یچه منم اذیت کننده بود😑خدا طاقتت بده

پدره من دراومده از صب داغه بیحاله فقط گریه میکنه از خواب میپره درده پاهاش نمیزاره بخابه

۴ ماهگی؟

سوال های مرتبط