خانماهاهمین وسایل هاکافیه می‌خوام ساک بچه رو جمع کنم

تصویر
۱۰ پاسخ

من ست بیمارستانی سایز یک و صفر بردم و پوشک و دستمال مرطوب و قنداق فرنگی و قنداق و حوله هم بردم همین

،زیرانداز تعویض،خشککن،پنبه، پماد پیشگیری از سوختگی ،دستمال نخی دهن و صورت، قطره چکون برای من خیلی لازم شد

شامپو و صابون نیازی نیس

سایز لباس سفیدت. ۲ خیلی بزرگه واسش

شامپوشوینده هااضافس. براخودتم نیازنمیشه اگه سزهسی براهمین شامپوبرمیداری یکی دوروزاول ک بستری هسی اجازه شستن نداری پانسمانه بعدک بازکردن باید هرروز بشوری ک دیگع خونه ای

اویز پسونک😂وای خواهرررر

عزیزم صابون وشامپو بدن لازم نیستن ولباسا خیلی براش بردی ی سرهمی ببر وی بلوز شلوار

شامپو و صابون و اون یکی ک اسمشو یادم رفت نیاز نیست تو بیمارستان

اره عزیزم کافیه ولی بچه رو که نمیزارن اونجا حموم کنی

شامپو و شامپد بدن لازمه؟ من. نبردم

سوال های مرتبط