۱۴ پاسخ

شونه الکی گذاشتی

ای ننه😍😍😍 ایشالله روزی هممون این پیچیدن ساک واسه منم دعا کن بچم سالم و سرحال بدنیا بیاد

دستکش-جوراب-قنداق-پوار بینی-

شیشه شیر و پستونک نیاز نمیشه ، شونه لازم نیست ، لباس حس میکنم کم گذاشتی ، کلاه نخی بذار ، جوراب بذار ، پارچه دور پیچ ، قنداق سوییسی ، زیرانداز تعویض ، لباس سرهمی نیاز نمیشه چون دکتر معاینه میکنه بچه رو سخته نمیپوشونن بلوز شلوار ببری بهتره

اقوشی حتمن بردار

من پنج سال پیش بیمارستان بنت الهدی زایمان کردم کلا ساک وسایلمو حتی باز هم نکردن خودشون لباس تنش کرده بودن با یه آغوشی پوشک هاشم خودشون عوض میکردن و پوشک منم خودشون می‌دادن برای همین نمی‌دونم چیا لازم میشه

کلاه هم بند دار باشه بهتره اینجوریا هی میان پایین تو چشش

یه دست لباس دیگه سه تیکه بزار

خشک کن

روغن بدن و ست برس و شورت. و قنداق اضافیه
دو دست لباس و جوراب و دستکش و پستونک و دستمال مرطوب و پتو دوپیچ و 10تا مای بی بی و پماد سوختگی حتما ببر و زیرانداز تعویض و پارچه نخی بسه همینا ببر من اینا بدردم خورد و استفاده شد

لباس بیمارستانشو میشوری بعد میزاری؟

شونه و سرهمی نبر بلیز و شلوار باز بزار
پوشک هم سایز یک ببر
لباس نوزاد و میشوری یا همون‌جوری میبری؟

پوار بینی شیر دوش
ناخن گیر دستکش تب سنج اینارو گرفتی؟

دستتو رو سر منم بکش😂ایشالله به سلامتی نی نی کوچولوتو بغل بگیری عزیزم❤️

سوال های مرتبط

مامان آیکان وکایرا🥰 مامان آیکان وکایرا🥰 ۱ ماهگی
مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری