لباسای دخترونه واقعا خیلی قشنگن🥹😍
من گفتم ۳۴هفته لباساش رو بشورم بعد جمع کنم🥹
وووی خودا😍😍
۳۷ هفته من قبلا میبستم
من بستم چون ممکن زایمان کنم درد هام شروع شده
اوخودااااااا
چقد نانازن
مبارکه
بار سفرتو ببند
من بستم چندهفتس
زایمان خبرنمیکنه مخصوصا طبیعی
ی سوال دیگ الان خیلی سنگینی؟؟
من الانم نمیتونم با شکمم کناربیام
میگم خدایا ینی چی میشم ازسنگینی
شما خیلی سنگین شدی؟؟ کاراتو میتونی انجام بدی؟ یا استراحت مطلق
عزیزم برای دووقلوهات ننو خریدی یا گهواره؟؟
جان دلم رفت🤩🤩من سی هفته اماده میکنم اگه خدابخواد چون سابقه زایمان زودرس داشتم
من بستم هفته پیش ببند خیالت راحت باشه
خدا مادر و بچه رو باهم حفظ کنه.الهی زایمان راحت وبی دردی داشته باشی عزیزم😍🧿❤
خانما ساک زایمانم آماده کردم ولی برا خودم چی بزارم
من قبلی رو 37هفته بستم
من که امروز دارم وسایلش رو میشورم و به امید خدا ساک ببندم از هفته ۳۵ و ۳۶ فک کنم دیگه آماده باشی خوبه
خدایا چلباس های گوگولی مبارکش .
برا منم دعا کن هنوز نتونستم چیزی بخرم براش دعا کن کار شوهرم جور بشه
عزیزم دیگه ببند خیالت راحت باشه
من ديروز بستم
ان شاءالله زايمانم ٢٤ فروردينه
اوخی خداااااااا
از ۳۲ هفتگی باید آماده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.