من ۳۶ بستم
از ۳۴ به بعد اکثرن میبندن
۳۳ اینا
منم افتادم رو دور اسباب کشی هنوز نبستم لباسای پسری هم نشستم هنوز 😢
شاید باورتون نشه
نمیدونم چرا اینقدر ذوق دارم از حالا دوس دارم ببندم 😅🫠
من دوروز پیش اماده کردم
شما دیگه فک کنم باید ببندی از سی هفته ب بعد بنظرم باید آماده باشه
من 36 به بعد میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.