مامانا ساک بیمارستانمو از چند هفته ببندم؟

۸ پاسخ

من ۳۶ بستم

از ۳۴ به بعد اکثرن میبندن

۳۳ اینا

منم افتادم رو دور اسباب کشی هنوز نبستم لباسای پسری هم نشستم هنوز 😢

شاید باورتون نشه
نمیدونم چرا اینقدر ذوق دارم از حالا دوس دارم ببندم 😅🫠

من دوروز پیش اماده کردم

شما دیگه فک کنم باید ببندی از سی هفته ب بعد بنظرم باید آماده باشه

من 36 به بعد میبندم

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آیکان وکایرا🥰 مامان آیکان وکایرا🥰 ۱ ماهگی
مامان نیکی🤰🏻💜 مامان نیکی🤰🏻💜 هفته سی‌وپنجم بارداری