آراز منم ۲ اردیبهشت به دنیا اومده،دیروز که ۲ تیر بردم گفتن واکسن نداریم شنبه بیار
اره ولی بهداشت گفت تا دو ماه و ۱۵ روزگی وقت داره
نه وقتی رفت تو دو ماهه
آیکان۱۰فروردین بدنیا امده بود یکم سرما خوردگی داشت۱۴خرداد بردم
دختر من ۱۷فروردین که دنیا اومد ۱۷ خرداد بردم واسه واکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.