دختر منم اصلا نمیگفت حتی الان هم میگه برا دوتاش میگه مامان جیش دارم نمیگه پی پی دارم اما گرفتمش یکم پروسه سختیه شروع کن کم کم ببر تا ببینه متوجه میشه
خب زوده عزیزم من یک ماه پیش از پوشک گرفتم یه هفته ای کامل یاد گرفت
عزیزم شما باید یادش بدی اعصاب خوردی داره خستگی داره ولی چاره ای نیست باید تحمل کرد
بچه شما اینطور که جیش و پی پیشو نمیشناسه اصلا
زود به زود عوضش کن بگو دیدی جیش کردی پوشک کثیف شد
هربار پی پی هم کرد دستش بگیر ببر دستشویی پوشک یکوچولو تکون بده بیفته تو دستشویی بگو اینا پی پی میخواد بره خونش پیش مامانش خوشحال بشه خودت هم با ذوق بای بای کن یه ماه اینطوری آموزش بده بعد یه ماه از یه ساعت شروع کن باز گذاشتن ساعتش بیشتر کن انشالله راحت میگیریش از پوشک
خاتون سایز هفت بزرگه واسه همین میریزه
عزیزم همه بچه ها مثل هم نیست من پسرمو ۲سال ۳ماه بود ازپوشک گرفتمش ولی تا الان کامل نمیتونه صحبت کنه خیلی غصه میخورم
عزیزم اینا دلیلی نداره!
شما باید تمرین بدی
نکه ی روز متنظر بمونی خودش بیاد بگه
خب سایز هفت براش بزرگه....
من پسرم بازش میکنم بشورمش همش میگه شورت بده شورت بده....هرچی براش جایزه گرفتم حرف زدم فایده نداره...جیش و پی پی نمیگه
بعضی وقتا میگه پی پی م زده بالا بیاببین
دختر منم نمیگه
سایز ۷ بزرگ نیس براش؟
من هنوز ۵ شورتی میبندم واسه دخترم
پسر منم کلمه جیش یا پی پی نمیگه ،شلوارش خیس میکنه اصلا حرف نمیزنه من گذاشتم پاییز بگیرم ۳سالگی
پسر من شب ها جیش نمیکرد تا صبح خشک بود صبح که از خواب بلند میشد میبردم دستشویی دیگه نیم ساعت یا چهل دقیقه میبردم الان هشت ماهه قشنگ دو تاشو میگه
من دخترم رو از تقریبا ۱سال و ۷ ۸ ماهگی ک از شیر گرفتم روزا کلا تو خونه بدون مای بی بی بود بهش میگفتم جیش داشتی بگو میگفت بعد شبا میبستم یجا میخاستیم بریم هم میبستم ی شب گفتم امتحان کنم نبندم ببینم شب خودشو خیس میکنه دیدم ن خداروشکر اولش برا پی پی میگفت ولی میترسید هی تشویق کردم و هی آدامس و این چیزا ک دوس داشت جایزه دادم دوسالگی دگ کلا از پوشک گرفتم.ب نظرم تو خونه باز بزار اشکال نداره اگ کثیف شد فرش و اینارو میدی بعدش میشورن تمرین بده بهش بگو جیش داشتی بگو تا باهم بریم دستشویی
منم دخترم اینجوری بود حتی اگه میسوخت نمیگفت
نه تنها از پوشک بدش نمیومد عاشق پوشک بود
ولی وقتی شروع کردم گرفتمش قشششنگ یاد گرفت
من فکر میکنم سنش مناسبه یکبار بدون اینکه بهش فشار بیاری سعی کن از پوشک بگیریش
براش لگن بگیر زیرش جایزه بذار بگو هر دفعه توش جیش و پی پی کنی بهت جایزه میده
بچه ی منم نه میگه جیش دارم نه میگه پی پی دارم چند روز دیگه هم سه سالش میشه
عزیزم اینایی که گفتی دلیل بر آمادگی بچه نیست از لحاظ ذهنی باید آماده کنی یاد بگیره شاید مشکل حسی داره که بسوزه هم نمیگه ببرش پیش کاردرمانگر اول چک کن اگه مشکلی داره حل کن بعضی بچه ها دیرتر یاد میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.