خب عزیزم وقتی خودشو نگه داره انسداد روده بگیره بهتره یا چهاربسته پوشک اضافع بخری؟
چرا سخت میگیرید ی ماه بیشتر پوشکش کن وقتی بیست روزه همکاری نمیکنه یعنی امادگی نداره
نه بچه رو زجر بده نه خودتو
من یکبار دوسال نیم یکبار ۳ سالگی امتحان کردم و وضعیت مثل شما بود ولی ۳ سال چهار ماهگی آمادگی داشت و زود بدون یک خطا از پوشک گرفتمش بهش پیله نکن حتما هنوز وقتش نشده الان پسرم ۴ سالشه
منم الان 10الی11روز اونم نمیگه خودم هر یکساعت میبرمش سرویس گاهیم این مابین خودشو خیس میکنه پی پی هم حالت ایستاده که کمی باسنش عقب میده انجام میده گاهیم تو شورتش پی پی میکنه
من الان پنج روز دارم از بچم میگیرم
بچم روزی سه بار پی پی میکرد
الان شد یبار
و اینکه بچم عادت داشت میرفت یه جا مخفی میشد خراب کاری میکرد بد غذا
من عادتش میدونم
بعد ناهار بلافاصله میره جا بخوره میگم پی پی داری بیا بریم دستشویی
۲۴سذعت همکاری نکرد بعد اومد گفت تو منو نبینی من بیرون بودم ایستاده کرد بعد خوشحال گفت اومد این پنج روزه فقط روزی یبار اونم ایستاده
مشکلش چیه خوب یاد میگیره فقط باید احساس کنن درک میشن
دختر منم ۴ روز پی پی نکرد خودشو نکه داشت شکمش ورم کرده بود . براش شیاف گلیسیرین کودکان گذاشتم ۶ بار پی پی کرد همون روز. از اون روز به بعدم دیگه از پی پی نترسید چون پی پیش راحت اومد بدون زور و درد دیگه ترسش ریخت.
اگه ی بار راحت بتونه پی پی کنه و تشویق بشه دیگه ترسش میریزه
شورت عینکی بپوشون یا شلواری ک دوس داره و بهش بگو مث پوشکه براش..
بعد کم کم سر قصری بشینه و حواسشو پرت کن با قصه ای، کتاب خوندنی چیزی
اولش میترسن دست خودشون نیست اصلا ک بخان اذیت کنن.. فقط میترسن همین
پسرم منم اینجوری امشب هم ایستاده پی پی کرده منم دیگ رد دادم
دختر منم اونطور شده حتی شربتم میدم تاثیر نداره
به نطدم خودتو حرص نده یه مدت بیخیال باش چون وقتش برسه متوجه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.